Digitální knihovnaUPCE
 

Marketingová strategie firmy SVOS, spol. s.r.o. Přelouč

Diplomová práce
Náhled není k dispozici

Datum publikování

2001

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Diplomová práce je zaměřena na mezinárodní marketing, podnikatelské záměry a především novou marketingovou strategii firmy SVOS spol. s r.o. Přelouč. Jednotlivé části popisují cíle a možnosti firmy, analyzují vnější a vnitřní prostředí, slabé i silné stránky společnosti, nové podnikatelské příležitosti či stávající konkurenci. Celá práce by měla sloužit jako celkový průřez současnou marketingovou praxí společnosti a měla by být podkladem pro tvorbu nových marketingových strategií, které jsou nezbytné pro expanzi na zahraniční trhy.

Rozsah stran

65 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Název akce

ISBN

Studijní obor

Dopravní management, marketing a logistika

Studijní program

Signatura tištěné verze

D11302

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (archiv)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

marketing, marketingová strategie, podnikatelské plány, marketing strategy, business plans

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced