Marketingová strategie firmy SVOS, spol. s.r.o. Přelouč
Diplomová práceStatus neznámý Náhled není k dispozici
Datum publikování
2001
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Diplomová práce je zaměřena na mezinárodní marketing, podnikatelské záměry a především novou marketingovou strategii firmy SVOS spol. s r.o. Přelouč. Jednotlivé části popisují cíle a možnosti firmy, analyzují vnější a vnitřní prostředí, slabé i silné stránky společnosti, nové podnikatelské příležitosti či stávající konkurenci. Celá práce by měla sloužit jako celkový průřez současnou marketingovou praxí
společnosti a měla by být podkladem pro tvorbu nových marketingových strategií, které jsou nezbytné pro expanzi na zahraniční trhy.
Rozsah stran
65 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Název akce
ISBN
Studijní obor
Dopravní management, marketing a logistika
Studijní program
Signatura tištěné verze
D11302
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (archiv)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
marketing, marketingová strategie, podnikatelské plány, marketing strategy, business plans