dc.contributor.advisor |
Tesař, Miroslav |
|
dc.contributor.author |
Laub, Marcel
|
|
dc.date.accessioned |
2007-09-30T12:55:09Z |
|
dc.date.available |
2007-09-30T12:55:09Z |
|
dc.date.issued |
2006 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/22691 |
|
dc.description.abstract |
Práce se zabývá problematikou konstrukčního uspořádání rozvodovky, tj. stálého převodu náprav a diferenciálu stavěného vozidla. V teoretické části je řešena problematika koncepčního a konstrukčního návrhu stálého převodu, doplněná o pevnostní výpočty navržených součástí. Část věnovaná výkresové dokumentaci obsahuje výkresy sestavy a jednotlivé výrobní výkresy navržených součástí. |
cze |
dc.format |
50 s. : 4 volně vložené přílohy |
cze |
dc.format.extent |
|
cze |
dc.format.mimetype |
|
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
|
cze |
dc.subject |
převody |
cze |
dc.subject |
hnací ústrojí |
cze |
dc.subject |
nápravy |
cze |
dc.subject |
rozvodovky |
cze |
dc.subject |
konstrukce |
cze |
dc.subject |
experimentální vozidlo |
cze |
dc.title |
Návrh řešení stálého převodu hnacích náprav experimentálního vozidla |
cze |
dc.title.alternative |
The suggestion of solving axle drive reduction ratio of an experimental vehicle |
cze |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
|
cze |
dc.date.accepted |
2006 |
|
dc.description.abstract-translated |
|
cze |
dc.description.department |
Katedra dopravních prostředků |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
dopravní prostředky |
cze |
dc.thesis.degree-name |
|
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D15609 |
|
dc.thesis.degree-program |
|
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |