dc.contributor.advisor |
Čapek, Jan |
cze |
dc.contributor.author |
Klusoň, Martin
|
|
dc.date.accessioned |
2007-09-30T12:53:31Z |
|
dc.date.available |
2007-09-30T12:53:31Z |
|
dc.date.issued |
1998 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/22541 |
|
dc.description.abstract |
Teoretická část práce podává základní informace o waldorfském pedagogickém hnutí. Následující kapitoly jsou zaměřeny na vyučování cizích jazyků na waldorfských školách, aplikaci rytmů a pohybových cvičení do klasických základních škol a na porovnání obou typů škol z hlediska jazykových znalostí a sociálních kompetencí. |
cze |
dc.format |
72 s. |
cze |
dc.format.extent |
|
cze |
dc.format.mimetype |
|
cze |
dc.language.iso |
ger |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
|
cze |
dc.subject |
cizí jazyky |
cze |
dc.subject |
waldorfská škola |
cze |
dc.subject |
výuka jazyků |
cze |
dc.title |
Waldorfschulen - Rhythmen und andere Besonderheiten im Fremdsprachenunterricht |
cze |
dc.title.alternative |
Waldorfské školy - rytmy a jiné zvláštnosti ve vyučování cizích jazyků |
cze |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
|
cze |
dc.date.accepted |
1999 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
|
cze |
dc.description.department |
|
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
německý jazyk |
cze |
dc.thesis.degree-name |
|
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
|
cze |
dc.identifier.signature |
D9278 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
|
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |