Marketingová strategie Dřevotvaru interiéry Hradec Králové, v. d.
Login
DSpace Home
→
Univerzita Pardubice
→
Vysokoškolské kvalifikační práce / Theses, dissertations, etc.
→
View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Marketingová strategie Dřevotvaru interiéry Hradec Králové, v. d.
Mikulková, Iveta
Files in this item
URI:
http://hdl.handle.net/10195/20573
Datum publikování:
2003
Document type:
diplomová práce
Advisor:
Vaculík, Josef
Signature:
D12743
Stav:
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou
Study discipline:
ekonomicko-správní
Abstract:
Práce popisuje proces strategického marketingu z hlediska teorie. Dále je zde provedena analýza konkrétního podniku - Dřevotvaru interiéry Hradec Králové, v. d. V závěru je zhodnoceno marketingové řízení tohoto podniku.
Show full item record
Files
Size
Format
View
There are no files associated with this item.
This item appears in the following Collection(s)
Vysokoškolské kvalifikační práce / Theses, dissertations, etc.
[39574]
Search DSpace
Whole Digital Library
This Collection
Advanced Search
Browse
All of DSpace
Communities & Collections
Date issued
Authors
Titles
Subjects
This Collection
Date issued
Authors
Titles
Subjects
My Account
Login