dc.contributor.advisor |
Průša, Petr |
|
dc.contributor.author |
Révay, René
|
|
dc.date.accessioned |
2007-09-30T12:07:47Z |
|
dc.date.available |
2007-09-30T12:07:47Z |
|
dc.date.issued |
2001 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (archiv) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/17884 |
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se skládá ze čtyřech hlavních částí, které obsahují poznatky získané během její tvorby. Zpracovával jsem ji ve firmě Karosa, a.s., největšího výrobce autobusů v České republice. Náplní mojí diplomová práce bylo poznat a analyzovat rozložení zájmu zákazníků mezi jednotlivé typy značky. Cílem bylo přehledně popsat strukturu prodejů vozidel a její porovnání
s konkurencí, úroveň propagace a podpory prodeje. Na základě získaných výsledků upozornit na problémové oblasti. Návrhy na zlepšení, uvedené v této práci, se týkají hlavně dalšího rozšíření
propagačních aktivit a služeb poskytovaných zákazníkům. Zdůrazněna byla i potřeba podrobněji analyzovat konkurenci z důvodu vhodnějších a rychlejších reakcí na aktivity vyvíjené ostatními výrobci a jejich obchodními partnery. |
cze |
dc.format |
86 s. |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.subject |
autobusy |
cze |
dc.subject |
Karosa |
cze |
dc.subject |
poptávka |
cze |
dc.subject |
analýza |
cze |
dc.subject |
buses |
eng |
dc.subject |
demand |
eng |
dc.subject |
analysis |
eng |
dc.title |
Analýza poptávky po autobusech značky Karosa v ČR |
cze |
dc.title.alternative |
Analysis of demand for the Karosa buses in the Czech Republic |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.date.accepted |
2001 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis consists from four main parts, which include some knowledge acquired during its formation. I processed this in a firm Karosa company, the biggest producer of buses in the Czech republic. The content of my thesis was to identify and analyse the distribution of
custorner s interests among particular kinds of all the trademarks. My intention was to transparently describe the structure of the sales of vehicles and its comparison with competitors, the standard of the promotion and support of the sale. It should on basis of acquired results draw the attention to trouble areas. Suggestions how to improve this situation, presented in this work, are related especially to further distribution of the promotional activities and the services offered to the customers. There was also pointed out the need to analyse in detail the competition because of the more suitable and faster responses on the activities developed by the other producers and their business partners. |
eng |
dc.description.department |
Katedra dopravního managementu, marketingu a logistiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Dopravní management, marketing a logistika |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D11301 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |