Analýza poptávky po autobusech značky Karosa v ČR

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Průša, Petr
dc.contributor.author Révay, René
dc.date.accessioned 2007-09-30T12:07:47Z
dc.date.available 2007-09-30T12:07:47Z
dc.date.issued 2001
dc.identifier Univerzitní knihovna (archiv) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/17884
dc.description.abstract Tato diplomová práce se skládá ze čtyřech hlavních částí, které obsahují poznatky získané během její tvorby. Zpracovával jsem ji ve firmě Karosa, a.s., největšího výrobce autobusů v České republice. Náplní mojí diplomová práce bylo poznat a analyzovat rozložení zájmu zákazníků mezi jednotlivé typy značky. Cílem bylo přehledně popsat strukturu prodejů vozidel a její porovnání s konkurencí, úroveň propagace a podpory prodeje. Na základě získaných výsledků upozornit na problémové oblasti. Návrhy na zlepšení, uvedené v této práci, se týkají hlavně dalšího rozšíření propagačních aktivit a služeb poskytovaných zákazníkům. Zdůrazněna byla i potřeba podrobněji analyzovat konkurenci z důvodu vhodnějších a rychlejších reakcí na aktivity vyvíjené ostatními výrobci a jejich obchodními partnery. cze
dc.format 86 s. cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.subject autobusy cze
dc.subject Karosa cze
dc.subject poptávka cze
dc.subject analýza cze
dc.subject buses eng
dc.subject demand eng
dc.subject analysis eng
dc.title Analýza poptávky po autobusech značky Karosa v ČR cze
dc.title.alternative Analysis of demand for the Karosa buses in the Czech Republic eng
dc.type diplomová práce cze
dc.date.accepted 2001
dc.description.abstract-translated This thesis consists from four main parts, which include some knowledge acquired during its formation. I processed this in a firm Karosa company, the biggest producer of buses in the Czech republic. The content of my thesis was to identify and analyse the distribution of custorner s interests among particular kinds of all the trademarks. My intention was to transparently describe the structure of the sales of vehicles and its comparison with competitors, the standard of the promotion and support of the sale. It should on basis of acquired results draw the attention to trouble areas. Suggestions how to improve this situation, presented in this work, are related especially to further distribution of the promotional activities and the services offered to the customers. There was also pointed out the need to analyse in detail the competition because of the more suitable and faster responses on the activities developed by the other producers and their business partners. eng
dc.description.department Katedra dopravního managementu, marketingu a logistiky cze
dc.thesis.degree-discipline Dopravní management, marketing a logistika cze
dc.thesis.degree-name Ing. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.identifier.signature D11301 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet