Komunikační mix v marketingovém řízení ČSOB, a.s. na úrovni pobočky
Login
DSpace Home
→
Univerzita Pardubice
→
Vysokoškolské kvalifikační práce / Theses, dissertations, etc.
→
View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Komunikační mix v marketingovém řízení ČSOB, a.s. na úrovni pobočky
Špás, Pavel
Files in this item
URI:
http://hdl.handle.net/10195/17843
Datum publikování:
1998
Document type:
bakalářská práce
Advisor:
Frank, Jiří
Signature:
D8495
Stav:
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou
Study discipline:
ekonomicko-správní
Abstract:
Práce se zabývá hodnocením marketingového řízení a marketingového mixu ČSOB, a.s.. Cílem práce bylo specifikovat informace o ČSOB, a.s. z hlediska jednotlivých částí marketingového mixu s důrazem na mix komunikační.
Show full item record
Files
Size
Format
View
There are no files associated with this item.
This item appears in the following Collection(s)
Vysokoškolské kvalifikační práce / Theses, dissertations, etc.
[40480]
Search DSpace
Whole Digital Library
This Collection
Advanced Search
Browse
All of DSpace
Communities & Collections
Date issued
Authors
Titles
Subjects
This Collection
Date issued
Authors
Titles
Subjects
My Account
Login