Strategie rozvoje nových výrobků společnosti Motorpal Jihlava
Login
DSpace Home
→
Univerzita Pardubice
→
Vysokoškolské kvalifikační práce / Theses, dissertations, etc.
→
View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Strategie rozvoje nových výrobků společnosti Motorpal Jihlava
Janková, Petra
Files in this item
URI:
http://hdl.handle.net/10195/17029
Datum publikování:
2002
Document type:
bakalářská práce
Advisor:
Vaculík, Josef
Signature:
D11631
Stav:
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou
Study discipline:
ekonomicko-správní
Abstract:
Práce je zaměřena na marketingovou a inovační strategii a na životní cyklus výrobku včetně inovačního procesu. Zabývá se uplatněním výrobků společnosti Motorpal, a. s. Jihlava na trhu a jejich srovnáním s konkurenční firmou Bosch.
Show full item record
Files
Size
Format
View
There are no files associated with this item.
This item appears in the following Collection(s)
Vysokoškolské kvalifikační práce / Theses, dissertations, etc.
[39793]
Search DSpace
Whole Digital Library
This Collection
Advanced Search
Browse
All of DSpace
Communities & Collections
Date issued
Authors
Titles
Subjects
This Collection
Date issued
Authors
Titles
Subjects
My Account
Login