Strategie rozvoje nových výrobků společnosti Motorpal Jihlava
Přihlásit se
Digitální knihovna UPCE
→
Univerzita Pardubice
→
Vysokoškolské kvalifikační práce / Theses, dissertations, etc.
→
Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Strategie rozvoje nových výrobků společnosti Motorpal Jihlava
Janková, Petra
Soubory tohoto záznamu
URI:
http://hdl.handle.net/10195/17029
Datum publikování:
2002
Typ dokumentu:
bakalářská práce
Vedoucí práce:
Vaculík, Josef
Signatura:
D11631
Stav práce:
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou
Studijní obor:
ekonomicko-správní
Abstrakt:
Práce je zaměřena na marketingovou a inovační strategii a na životní cyklus výrobku včetně inovačního procesu. Zabývá se uplatněním výrobků společnosti Motorpal, a. s. Jihlava na trhu a jejich srovnáním s konkurenční firmou Bosch.
Zobrazit celý záznam
Soubory
Velikost
Formát
Zobrazit
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Vysokoškolské kvalifikační práce / Theses, dissertations, etc.
[39571]
Vyhledávání
V Digitální knihovně
V této kolekci
Rozšířené hledání
Procházet
Vše v Digitální knihovně
Komunity a kolekce
Datum vydání
Autoři
Názvy
Klíčová slova
Tato kolekce
Datum vydání
Autoři
Názvy
Klíčová slova
Můj účet
Přihlásit se