dc.contributor.advisor |
Lindovský, Jiří |
cze |
dc.contributor.author |
Kohout, Martin
|
|
dc.date.accessioned |
2007-09-30T11:57:46Z |
|
dc.date.available |
2007-09-30T11:57:46Z |
|
dc.date.issued |
2002 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/16723 |
|
dc.description.abstract |
Práce se zabývá problémem bezpečnosti proti vykolejení u vložených vozů řady 071 elektrických jednotek 471. Je zaměřena na výpočet primárního a sekundárního vypružení, tuhosti torzního stabilizátoru u stávajícího podvozku s vedením dvojkolí kyvným ramenem a je zde popsáno také alternativní řešení podvozku s vedením dvojkolí ojničkou. |
cze |
dc.format |
64 s. |
cze |
dc.format.extent |
|
cze |
dc.format.mimetype |
|
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
|
cze |
dc.subject |
kolejová vozidla |
cze |
dc.subject |
vykolejení |
cze |
dc.subject |
stabilizátory |
cze |
dc.subject |
vypružení vozidel |
cze |
dc.title |
Vložený patrový vůz do elektrických předměstských jednotek velkoprostorových 2. třídy pro maximální rychlost 160 km/h |
cze |
dc.title.alternative |
Embedded double-deck coach into electric high-capacity suburban units of the 2nd class with high speed of 160 kph |
cze |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
|
cze |
dc.date.accepted |
2002 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
|
cze |
dc.description.department |
|
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
dopravní prostředky |
cze |
dc.thesis.degree-name |
|
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
|
cze |
dc.identifier.signature |
D11951 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
|
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |