Strategické marketingové plánování jako subsystém strategického managementu chemických podniků v turbulentním tržním prostředí
Login
DSpace Home
→
Univerzita Pardubice
→
Vysokoškolské kvalifikační práce / Theses, dissertations, etc.
→
View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Strategické marketingové plánování jako subsystém strategického managementu chemických podniků v turbulentním tržním prostředí
Lošťáková, Hana
Files in this item
URI:
http://hdl.handle.net/10195/15736
Datum publikování:
1999
Abstract:
Cílem práce bylo vytvořit rámcovou metodiku strategického marketingového plánování strategických podnikatelských jednotek a jeho dílčích fází jako základ při jeho budování zejména v podnicích chemického průmyslu.
Show full item record
Files
Size
Format
View
There are no files associated with this item.
This item appears in the following Collection(s)
Vysokoškolské kvalifikační práce / Theses, dissertations, etc.
[39571]
Search DSpace
Whole Digital Library
This Collection
Advanced Search
Browse
All of DSpace
Communities & Collections
Date issued
Authors
Titles
Subjects
This Collection
Date issued
Authors
Titles
Subjects
My Account
Login