Faktory ovlivňující obrat maloobchodního řetězce na území ČR

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vaculík, Josef
dc.contributor.author Janochová, Barbora
dc.date.accessioned 2007-09-30T11:48:04Z
dc.date.available 2007-09-30T11:48:04Z
dc.date.issued 2000
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/15540
dc.description.abstract Autorka popisuje faktory, které mají vliv na velikost obratu maloobchodu, jako jsou prvky marketingové komunikace, schopnost ovlivňovat zvyklosti zákazníků, výběr správné lokality dle kupní síly a sledování a znalost konkurence a cílových skupin zákazníků. cze
dc.format 89 s. cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.subject obchod cze
dc.subject maloobchod cze
dc.subject Marketingová komunikace cze
dc.subject Konkurence cze
dc.subject Dodavatelé cze
dc.subject Ceny cze
dc.title Faktory ovlivňující obrat maloobchodního řetězce na území ČR cze
dc.title.alternative Factors with the influence on the salea in retail chain in ČR cze
dc.type diplomová práce cze
dc.date.accepted 2000
dc.thesis.degree-discipline ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D10514
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account