Faktory ovlivňující obrat maloobchodního řetězce na území ČR
Diplomová práceStatus neznámý Náhled není k dispozici
Datum publikování
2000
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Autorka popisuje faktory, které mají vliv na velikost obratu maloobchodu, jako jsou prvky marketingové komunikace, schopnost ovlivňovat zvyklosti zákazníků, výběr správné lokality dle kupní síly a sledování a znalost konkurence a cílových skupin zákazníků.
Rozsah stran
89 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Název akce
ISBN
Studijní obor
ekonomicko-správní
Studijní program
Signatura tištěné verze
D10514
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
obchod, maloobchod, Marketingová komunikace, Konkurence, Dodavatelé, Ceny