Diferencovaný přístup k zákazníkům podle jejich hodnoty pro podnik

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jelínková, Martina
dc.contributor.author Kousalová, Renata
dc.date.accessioned 2007-09-30T11:46:58Z
dc.date.available 2007-09-30T11:46:58Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/15404
dc.description.abstract Práce definuje CRM jako nástroj pro řízení vztahů se zákazníky na základě jejich hodnoty pro podnik. Popisuje diferencované přístupy k zákazníkům podle jejich hodnoty pro podnik a definuje nástroje doporučované ke zvašování hodnoty zákaznické báze podniku. Součástí práce je popis a zhodnocení současných způsobů diferencovaného řízení vztahů se zákazníky v oboru podnikání "asfaltové výrobky" firmy Paramo, a.s. cze
dc.format 66 s. cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.subject Marketing cze
dc.subject řízení cze
dc.subject vztahy se zákazníky cze
dc.subject loajalita zákazníka cze
dc.title Diferencovaný přístup k zákazníkům podle jejich hodnoty pro podnik cze
dc.title.alternative Different attitude to customers according to their value for bussines cze
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2006
dc.description.department Katedra ekonomiky a managementu chemického a potravinářského průmyslu cze
dc.thesis.degree-discipline řízení chemických procesů cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická cze
dc.identifier.signature D16095
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account