Cílem diplomové práce je zhodnotit reklamní společnost Pinelli, s. r. o. a navrhnout budoucí řešení marketingové komunikace této společnosti. Pro získání informací je využita metoda marketingového výzkumu. V první části je rozebrána marketingová komunikace, její nástroje, začlenění komunikace do marketingového mixu a proces komunikace. Druhá část se zabývá reklamou jako nástrojem komunikace. Je zde popsán celý proces prezentace reklamních sdělení. Třetí část je zaměřena na zmapování trhu s energetickými a nealkoholickými nápoji v ČR. Čtvrtá část je zaměřena na samotnou reklamní činnost společnosti Pinelli, s. r. o. Součástí je také vypracovaný dotazník s cílem zjistit, jaká je informovanost veřejnosti o produktech společnosti Pinelli, s. r. o. Pátá část obsahuje vyhodnocení dotazníku, reklamní kampaně, podpory prodeje a doporučení pro společnost Pinelli, s. r. o. včetně návrhů na budoucí řešení podpory prodeje a reklamní kampaně.