Zefektivnění zákaznického servisu jako jedna z podmínek konkurenceschopnosti dopravního podniku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hýblová, Petra
dc.contributor.author Polenda, Leoš
dc.date.accessioned 2007-09-30T11:45:05Z
dc.date.available 2007-09-30T11:45:05Z
dc.date.issued 2004
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/15173
dc.description.abstract Podle metody ABC jsou vyhodnocovány služby spolu se zákazníky dle rentability, aby dopravní podnik města Pardubic mohl optimálním způsobem nastavit zákaznický servis. cze
dc.format 72 s. cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.subject městská hromadná doprava cze
dc.subject Dopravní podnik města Pardubic cze
dc.subject zákaznický servis cze
dc.title Zefektivnění zákaznického servisu jako jedna z podmínek konkurenceschopnosti dopravního podniku cze
dc.title.alternative Customer service efficiency improvement as a condition for transport company competitiveness cze
dc.type diplomová práce cze
dc.date.accepted 2004
dc.description.department Katedra dopravního managementu, marketingu a logistiky cze
dc.thesis.degree-discipline dopravní management, marketing a logistika cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.identifier.signature D13636
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account