Zefektivnění zákaznického servisu jako jedna z podmínek konkurenceschopnosti dopravního podniku
Přihlásit se
Digitální knihovna UPCE
→
Univerzita Pardubice
→
Vysokoškolské kvalifikační práce / Theses, dissertations, etc.
→
Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Zefektivnění zákaznického servisu jako jedna z podmínek konkurenceschopnosti dopravního podniku
Polenda, Leoš
Soubory tohoto záznamu
URI:
http://hdl.handle.net/10195/15173
Datum publikování:
2004
Typ dokumentu:
diplomová práce
Vedoucí práce:
Hýblová, Petra
Signatura:
D13636
Stav práce:
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou
Studijní obor:
dopravní management, marketing a logistika
Abstrakt:
Podle metody ABC jsou vyhodnocovány služby spolu se zákazníky dle rentability, aby dopravní podnik města Pardubic mohl optimálním způsobem nastavit zákaznický servis.
Zobrazit celý záznam
Soubory
Velikost
Formát
Zobrazit
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Vysokoškolské kvalifikační práce / Theses, dissertations, etc.
[39793]
Vyhledávání
V Digitální knihovně
V této kolekci
Rozšířené hledání
Procházet
Vše v Digitální knihovně
Komunity a kolekce
Datum vydání
Autoři
Názvy
Klíčová slova
Tato kolekce
Datum vydání
Autoři
Názvy
Klíčová slova
Můj účet
Přihlásit se