Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Strategický marketing jako nástroj permanentního růstu v online době s aplikací na malé a střední podniky

Diplomová práceopen access
dc.contributor.advisorKantorová, Kateřina
dc.contributor.authorPail, Nikola
dc.contributor.refereeŠkoludová, Jana
dc.date.accepted2017-09-11
dc.date.accessioned2017-09-19T08:22:07Z
dc.date.available2017-09-19T08:22:07Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-08-17
dc.description.abstractCílem práce je analyzovat prostředí malých a středních podniků, navrhnout marketingovou strategii s využitím on-line nástrojů a technik a aplikovat ji ve vybraném podniku.cze
dc.description.abstract-translatedThe aim of this study is to analyse the environment of small and medium-sized enterprises, to propose a marketing strategy with the use of on-line tools and techniques and apply them in a specified company.eng
dc.description.defenceStudent zpracoval diplomovou práci na téma Strategický marketing jako nástroj permanentního růstu v online době s aplikací na malé a střední podniky. Cílem práce bylo analyzovat prostředí malých a středních podniků, navrhnout marketingovou strategii s využitím on-line nástrojů a technik a aplikovat ji ve vybraném podniku.Po obhájení práce byly studentovi položeny otázky:1) Autor práce může uvést, jak hodnotili zástupce společnosti eBRÁNA, s.r.o. návrhy autora diplomové práce v porovnání s odlišnostmi návrhu zaměstnanců eBRÁNA, s.r.o.2) Vysvětlete neodpovídající zdroje u Obr. 6 a Obr. 8 - viz připomínky k práci.3) V závěru práce píšete, že Vámi uvedený návrh se významně shoduje s návrhem podniku eBRÁNA, který byl doporučen před 2 lety a je úspěšný. Přitom v současné době podnik Alfa vyjadřuje určité nedostatky v on-line marketingu, převážně v nedostatečné prezentaci služeb. Můžete tento nesoulad vysvětlit?Odpovědi na otázky vedoucí práce, oponenta i komise byly dostačující.cze
dc.description.departmentFakulta ekonomicko-správnícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format95 s.
dc.identifierUniverzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.signatureD36898
dc.identifier.stag31600
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/69206
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectstrategický marketingcze
dc.subjectinternetový marketingcze
dc.subjectsociální sítěcze
dc.subjectnová médiacze
dc.subjectstrategic marketingeng
dc.subjectinternet marketingeng
dc.subjectsocial networkseng
dc.subjectnew mediaeng
dc.thesis.degree-disciplineEkonomika a management podnikucze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.titleStrategický marketing jako nástroj permanentního růstu v online době s aplikací na malé a střední podnikycze
dc.title.alternativeStrategical marketing as an instrument of permanent growth in the on-line age with application to small and medium enterpriseseng
dc.typediplomová prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 3 z 3
Načítá se...
Náhled
Název:
PailN_StrategickyMarketing_KK_2017.pdf
Velikost:
1.32 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Plný text práce
Načítá se...
Náhled
Název:
KantorovaK_MarketingOnline_NP_2017.pdf
Velikost:
206.34 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek vedoucího práce
Načítá se...
Náhled
Název:
SkoludovaJ_StrategickyMarketing_NP_2017.pdf
Velikost:
161.04 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek oponenta práce