Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Strategický marketing jako nástroj permanentního růstu v online době s aplikací na malé a střední podniky

Diplomová práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Pail, Nikola

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Cílem práce je analyzovat prostředí malých a středních podniků, navrhnout marketingovou strategii s využitím on-line nástrojů a technik a aplikovat ji ve vybraném podniku.

Popis

Klíčová slova

strategický marketing, internetový marketing, sociální sítě, nová média, strategic marketing, internet marketing, social networks, new media

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By