Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Změna marketingové strategie zařízení cestovního ruchu po pandemii koronaviru

Bakalářská práceopen access
dc.contributor.advisorMaštálka, Martin
dc.contributor.authorKonfrštová, Monika
dc.date.accepted2023-06-01
dc.date.accessioned2023-06-05T07:47:39Z
dc.date.available2023-06-05T07:47:39Z
dc.date.issued2023
dc.date.submitted2021-04-30
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je vyhodnocení změny marketingové strategie zařízení v odvětví cestovního ruchu před a po pandemii koronaviru. Součástí práce je i analýza vybraného zařízení cestovního ruchu, jeho marketingu, a především proměny jeho marketingových strategií a následné hodnocení. V teoretické části byl popsán cestovní ruch, rozebrán marketing cestovního ruchu společně s marketingovým managementem destinací. V praktické části byly uvedeny turistické oblasti a regiony, jejich následné statistické zhodnocení spolu s doplňujícími řízenými rozhovory s vybranými subjekty doplněné o krizový plán pandemie koronaviru. Bylo vyhodnoceno, jak se vybrané subjekty cestovního ruchu přizpůsobují novým podmínkám, a to prostřednictvím modernizace vlastního fungování, propagace svých aktivit a produktů a nových způsobů motivace k domácímu turismu.cze
dc.description.abstract-translatedThe aim of the bachelor thesis is to evaluate the change in the marketing strategy of facilities in the tourism sector before and after the coronavirus pandemic. Part of the work is also the analysis of selected tourism facilities, its marketing, and especially the changes in its marketing strategies and subsequent evaluation, event. own suggestions and recommendations. In the theoretical part, tourism was described, the marketing of tourism together with the marketing management of destinations was analyzed. In the practical part, tourist areas and regions were listed, the subsequent statistical evaluation of which, together with additional guided interviews with selected subjects, supplemented by a coronavirus pandemic contingency plan. I analyzed the change in tourism's approach to marketing during the coronavirus pandemic, as tourism adapts to the new conditions of offering services of a modern way of operating and motivating domestic tourism.eng
dc.description.defenceStudentka přednesla téma své BP Změna marketingové strategie zařízení cestovního ruchu po pandemii koronaviru Otázky vedoucího BP: 1. Jak byste Vy osobně zhodnotila opatření připravovaná MMR na podporu cestovního ruchu ; shodují se s očekáváními aktérů cestovního ruchu, jejichž opatření jste ve své práci analyzovala? 2. Která c cestovních agentur je podle Vašeho osobního názoru nejlépe připravena na situaci po odeznění pandemie nemoci Covid-19? Svou volbu stručně zdůvodněte. Otázky a připomínky komise: 1. Jaký byl cíl Vaší práce? V prezentaci uvádíte, že cílem práce jsou Vaše výzkumné otázky. Studentka na otázky reagovala.cze
dc.description.departmentFakulta ekonomicko-správnícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format68 s.
dc.identifier.stag40974
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/80786
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsbez omezenícze
dc.subjectcestovní ruchcze
dc.subjectmarketing destinacícze
dc.subjectmarketingové strategiecze
dc.subjectpandemie.cze
dc.subjecttourismeng
dc.subjectdestination marketingeng
dc.subjectmarketing strategieseng
dc.subjectpandemicseng
dc.thesis.degree-disciplineEkonomika a provoz podnikucze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.titleZměna marketingové strategie zařízení cestovního ruchu po pandemii koronavirucze
dc.title.alternativeChange in the marketing strategy of tourism facilities after the coronavirus pandemiceng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 2 z 2
Načítá se...
Náhled
Název:
KonfrstovaM_Zmenamarketingove_MM_2021.pdf
Velikost:
2.58 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Plný text práce
Načítá se...
Náhled
Název:
MastalkaM_ZmenaMarketingove_MK_2021.pdf
Velikost:
155.89 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek vedoucího práce