Publikace: Změna marketingové strategie zařízení cestovního ruchu po pandemii koronaviru
Bakalářská práceopen accessNačítá se...
Datum
Autoři
Konfrštová, Monika
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Cílem bakalářské práce je vyhodnocení změny marketingové strategie zařízení v odvětví cestovního ruchu před a po pandemii koronaviru. Součástí práce je i analýza vybraného zařízení cestovního ruchu, jeho marketingu, a především proměny jeho marketingových strategií a následné hodnocení. V teoretické části byl popsán cestovní ruch, rozebrán marketing cestovního ruchu společně s marketingovým managementem destinací. V praktické části byly uvedeny turistické oblasti a regiony, jejich následné statistické zhodnocení spolu s doplňujícími řízenými rozhovory s vybranými subjekty doplněné o krizový plán pandemie koronaviru. Bylo vyhodnoceno, jak se vybrané subjekty cestovního ruchu přizpůsobují novým podmínkám, a to prostřednictvím modernizace vlastního fungování, propagace svých aktivit a produktů a nových způsobů motivace k domácímu turismu.
Popis
Klíčová slova
cestovní ruch, marketing destinací, marketingové strategie, pandemie., tourism, destination marketing, marketing strategies, pandemics