Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Komunikační mix společnosti PRO 8, s.r.o.

Diplomová práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Bartoníček, Petr

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Diplomová práce je zaměřena na podrobnou analýzu nástrojů komunikačního mixu a jejich využití v rámci společnosti PRO 8, s.r.o.. Hlavním cílem práce je analýza komunikačního mixu v rámci celé společnosti PRO 8, s.r.o.. Teoretická část práce je věnována rozboru marketingové komunikaci, nástrojů komunikačního mixu a jejich aplikace v obchodní společnosti. Praktická část je rozdělena na tři části, které tématicky korespondují s teoretickými rozbory uvedenými v předcházející kapitole. První část je věnována samotné společnosti PRO 8, s.r.o., druhá popisuje situační analýzu vybrané společnosti a třetí dokumentuje aplikaci nástrojů komunikačního mixu v rámci dané společnosti.

Popis

Klíčová slova

Marketingový mix, komunikační mix, Reklama, podpora prodeje, veletrhy, PRO 8, s.r.o, Marketing mix, Communication mix, Advertisement, sales promotion, exhibitions

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By