Publikace: Komunikační mix společnosti PRO 8, s.r.o.
Diplomová práceopen accessNačítá se...
Datum
Autoři
Bartoníček, Petr
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Diplomová práce je zaměřena na podrobnou analýzu nástrojů komunikačního mixu a jejich využití v rámci společnosti PRO 8, s.r.o.. Hlavním cílem práce je analýza komunikačního mixu v rámci celé společnosti PRO 8, s.r.o.. Teoretická část práce je věnována rozboru marketingové komunikaci, nástrojů komunikačního mixu a jejich aplikace v obchodní společnosti. Praktická část je rozdělena na tři části, které tématicky korespondují s teoretickými rozbory uvedenými v předcházející kapitole. První část je věnována samotné společnosti PRO 8, s.r.o., druhá popisuje situační analýzu vybrané společnosti a třetí dokumentuje aplikaci nástrojů komunikačního mixu v rámci dané společnosti.
Popis
Klíčová slova
Marketingový mix, komunikační mix, Reklama, podpora prodeje, veletrhy, PRO 8, s.r.o, Marketing mix, Communication mix, Advertisement, sales promotion, exhibitions