Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Komunikační mix společnosti PRO 8, s.r.o.

Diplomová práceopen access
dc.contributor.advisorVaculík, Josefcze
dc.contributor.authorBartoníček, Petr
dc.date.accepted2010cze
dc.date.accessioned2010-07-03T14:02:40Z
dc.date.available2010-07-03T14:02:40Z
dc.date.issued2010
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřena na podrobnou analýzu nástrojů komunikačního mixu a jejich využití v rámci společnosti PRO 8, s.r.o.. Hlavním cílem práce je analýza komunikačního mixu v rámci celé společnosti PRO 8, s.r.o.. Teoretická část práce je věnována rozboru marketingové komunikaci, nástrojů komunikačního mixu a jejich aplikace v obchodní společnosti. Praktická část je rozdělena na tři části, které tématicky korespondují s teoretickými rozbory uvedenými v předcházející kapitole. První část je věnována samotné společnosti PRO 8, s.r.o., druhá popisuje situační analýzu vybrané společnosti a třetí dokumentuje aplikaci nástrojů komunikačního mixu v rámci dané společnosti.cze
dc.description.abstract-translatedThis thesis is focused on detailed analysis of the communication mix tools and their use within the company PRO 8, s.r.o.. The main objective of this thesis is to analyze the marketing mix across the company PRO 8, s.r.o.. The theoretical part of work is devoted to the analysis of marketing communication, communication mix tools and their application in the company. The practical part is divided into three parts, which correspond thematically with the theoretical analysis mentioned in the previous chapter. The first part is devoted to the company PRO 8, s.r.o., the second describes a situation analysis of the selected company and the third documents the application of tools of communication mix within the company.eng
dc.description.defenceStudent byl tázán na tyto otázky: 1. Firmu PRO 8 by zajímalo, zda jste se zabýval srovnáním nákladů na výstavu u nás a v zahraničí např. v Rusku. 2. Jak byl zpracován odhad marketingových nákladů? 3. Jakou formu sdružování firem v elektrotechnickém oboru považujete z pohledu řešeného oboru za progresivní?cze
dc.description.departmentÚstav ekonomiky a managementucze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format84 s.cze
dc.format.extent1188488 bytescze
dc.format.mimetypeapplication/pdfcze
dc.identifierUniverzitní knihovna (sklad)cze
dc.identifier.signatureD22394cze
dc.identifier.signatureD22394
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/36615
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezenícze
dc.subjectMarketingový mixcze
dc.subjectkomunikační mixcze
dc.subjectReklamacze
dc.subjectpodpora prodejecze
dc.subjectveletrhycze
dc.subjectPRO 8, s.r.ocze
dc.subjectMarketing mixeng
dc.subjectCommunication mixeng
dc.subjectAdvertisementeng
dc.subjectsales promotioneng
dc.subjectexhibitionseng
dc.thesis.degree-disciplineEkonomika a management podnikucze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameIng.cze
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.titleKomunikační mix společnosti PRO 8, s.r.o.cze
dc.title.alternativeCommunication mix of company PRO 8, s.r.o.eng
dc.typediplomová prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 3 z 3
Načítá se...
Náhled
Název:
BartonicekP_Komunikacni mix_JV_2010.pdf
Velikost:
1.13 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Načítá se...
Náhled
Název:
VaculikJ_Komunikacni mix_PB_2010.pdf
Velikost:
368.17 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Načítá se...
Náhled
Název:
ForejtJ_Komunikacni mix_PB_2010.pdf
Velikost:
284.38 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format