Publikace: Marketingová komunikace Českého rozhlasu Hradec Králové
Diplomová práceNačítá se...
Datum
Autoři
Blažková, Irena
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Teoretická část práce vysvětluje pojmy marketing, marketingová strategie a marketingová komunikace. Dále se práce věnuje marketingovému mixu, tj. produktu, ceně, místu a propagaci. V práci je také rozebrán komunikační mix. Praktická část analyzuje současnou situaci v Českém rozhlasu Hradec Králové. Je zde uveden rozbor složek komunikačního mixu. Důležitou částí je provedení vlastního marketingového výzkumu. Cílem práce je zhodnotit úroveň marketingové komunikace Českého rozhlasu Hradec Králové a navrhnout řešení, která by mohla marketingovou komunikaci zlepšit.
Popis
Klíčová slova
Marketing, Marketingový mix, Marketingová komunikace, Reklama, podpora prodeje, komunikační mix, Public relations, propagace