Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketingová komunikace Českého rozhlasu Hradec Králové

Diplomová práce
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Blažková, Irena

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Teoretická část práce vysvětluje pojmy marketing, marketingová strategie a marketingová komunikace. Dále se práce věnuje marketingovému mixu, tj. produktu, ceně, místu a propagaci. V práci je také rozebrán komunikační mix. Praktická část analyzuje současnou situaci v Českém rozhlasu Hradec Králové. Je zde uveden rozbor složek komunikačního mixu. Důležitou částí je provedení vlastního marketingového výzkumu. Cílem práce je zhodnotit úroveň marketingové komunikace Českého rozhlasu Hradec Králové a navrhnout řešení, která by mohla marketingovou komunikaci zlepšit.

Popis

Klíčová slova

Marketing, Marketingový mix, Marketingová komunikace, Reklama, podpora prodeje, komunikační mix, Public relations, propagace

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By