Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketingová komunikace Českého rozhlasu Hradec Králové

Diplomová práce
dc.contributor.advisorVaculík, Josef
dc.contributor.authorBlažková, Irena
dc.date.accepted2005
dc.date.accessioned2007-09-30T11:51:11Z
dc.date.available2007-09-30T11:51:11Z
dc.date.issued2005
dc.description.abstractTeoretická část práce vysvětluje pojmy marketing, marketingová strategie a marketingová komunikace. Dále se práce věnuje marketingovému mixu, tj. produktu, ceně, místu a propagaci. V práci je také rozebrán komunikační mix. Praktická část analyzuje současnou situaci v Českém rozhlasu Hradec Králové. Je zde uveden rozbor složek komunikačního mixu. Důležitou částí je provedení vlastního marketingového výzkumu. Cílem práce je zhodnotit úroveň marketingové komunikace Českého rozhlasu Hradec Králové a navrhnout řešení, která by mohla marketingovou komunikaci zlepšit.cze
dc.description.departmentÚstav ekonomiky a managementucze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format95 s.cze
dc.identifierUniverzitní knihovna (sklad)cze
dc.identifier.signatureD14093
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/15923
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.subjectMarketingcze
dc.subjectMarketingový mixcze
dc.subjectMarketingová komunikacecze
dc.subjectReklamacze
dc.subjectpodpora prodejecze
dc.subjectkomunikační mixcze
dc.subjectPublic relationscze
dc.subjectpropagacecze
dc.thesis.degree-disciplineekonomika veřejného sektorucze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.titleMarketingová komunikace Českého rozhlasu Hradec Královécze
dc.title.alternativePromotion in Český rozhlas Hradec Královécze
dc.typediplomová prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory