Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Spokojenost klientů s poskytovanými službami pečovatelské služby

Bakalářská práceopen access
dc.contributor.advisorMichková, Adéla
dc.contributor.authorPokorný, Jakub
dc.contributor.refereeČermák, Zdeněk
dc.date.accepted2019-06-13
dc.date.accessioned2019-06-18T08:51:28Z
dc.date.available2019-06-18T08:51:28Z
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-05-02
dc.description.abstractTato bakalářská práce je zaměřena na spokojenost klientů pečovatelské služby s poskytovanými službami a s přístupem zaměstnanců. V teoretické části bakalářské práce se zaměřuji na vymezení základních pojmů, tj. stáří, stárnutí a spokojenost. Dále potřeby seniorů, a také charakterizuji pečovatelskou službu. Dále se zaměřuji na tvorbu individuálního plánu se seniory a komunikaci s nimi. Výzkumná část je zaměřena na prezentaci výsledků dotazníkového šetření.cze
dc.description.abstract-translatedThis bachelor's thesis focuses on the level of clients' satisfaction with homecare services and the homecare employees' approach to their clients. The theoretical part of this research discusses relevant terms to this thesis; including age, ageing and client's satisfaction, needs and requirements. Besides that, a personalised program planning and the carer-client communication requirements are also reviewed as a part of the discussion on the specific attributes of homecare services. The practical part of this research presents the analysis of questionnaires.eng
dc.description.defenceHodnocení vedoucího: velmi dobře Hodnocení oponenta: velmi dobře minus Doplňující otázky k obhajobě: 1. K obhajobě prosím doručte svolení ředitele organizace, ve které byl realizován průzkum o tom, že Vám dovolil odanonymizovat tuto organizaci. 2. Jakým způsobem (vzhledem k věku respondentů) jste si ověřoval, že jsou respondenti schopni dát kvalifikovaný souhlas s provedením výzkumu? 3. Jaká opatření ve službě byste Vy, jako vedoucí služby přijal, za situace, že by Vám ze šetření spokojenosti se službou vyšlo, že uživatelé jsou spíše spokojeni s cenou služby, s kvalitou výkonů, s dobou kdy, je služba poskytována? Obhajoba bakalářské práce s prezentací velmi dobrá.cze
dc.description.departmentFakulta zdravotnických studiícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format80 s.
dc.identifierUniverzitní knihovna (sklad)
dc.identifier.signatureD39437
dc.identifier.stag37721
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/73646
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectpečovatelská službacze
dc.subjectspokojenostcze
dc.subjectseniorcze
dc.subjecthomecareeng
dc.subjectsatisfactioneng
dc.subjectsenioreng
dc.thesis.degree-disciplineZdravotně-sociální pracovníkcze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta zdravotnických studiícze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programZdravotně sociální péčecze
dc.titleSpokojenost klientů s poskytovanými službami pečovatelské službycze
dc.title.alternativeThe level of clients' satisfaction with provided homecare serviceseng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 3 z 3
Načítá se...
Náhled
Název:
PokornyJ_SpokojenostKlientu_AM_2019.pdf
Velikost:
4.09 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Plný text práce
Načítá se...
Náhled
Název:
MichkovaA_SpokojenostKlientu_JP_2019.pdf
Velikost:
317.77 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek vedoucího práce
Načítá se...
Náhled
Název:
CermakZ_SpokojenostKlientu_JP_2019.pdf
Velikost:
186.52 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek oponenta práce