Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Návrh marketingového komunikačního mixu

Bakalářská práceopen access
dc.contributor.advisorBílková, Renáta
dc.contributor.authorŠevčíková, Kateřina
dc.date.accepted2024-06-05
dc.date.accessioned2024-07-08T11:44:29Z
dc.date.available2024-07-08T11:44:29Z
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-04-29
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá marketingovým komunikačním mixem a vizuálním stylem firmy pro vybrané fitness centrum. V práci jsou popsány jednotlivé nástroje marketingového komunikačního mixu. Navazující část se zaměřuje na jeho zhodnocení pomocí zvolených analýz. Jsou zde popsány jednotlivé grafické prvky a jejich zásady tvorby a užití. V závěrečné části je navržen marketingový komunikační mix a odvozené online i offline prvky vizuálního stylu.cze
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis deals with the marketing communication mix and visual style of the company for a selected fitness centre. The thesis describes the different tools of marketing communication mix. The following part focuses on its evaluation by using selected analyses. The individual graphic elements and their principles of creation and use are described. In the final part, the marketing communication mix and the derived online and offline visual style elements are proposed.eng
dc.description.defenceStudentka přednesla obhajobu práce s názvem: Návrh marketingového komunikačního mixu. Cílem bakalářské práce je na základě teoretických poznatků a analýzy současného stavu navrhnout komunikační a vizuální styl firmy pro zvolené fitness centrum. Součástí práce bude i příprava návrhu odvozených online i offline prvků vizuálního stylu (tiskoviny a propagace na sociálních sítích). Otázky dle posudku vedoucího práce: V práci jste zmínila analýzu současného stavu, avšak chybí konkrétní ukázky stávajícího stavu fitness studia. Můžete tedy prosím ukázat současný stav fitness studia a případně i příklady z konkurence, které jste použila jako inspiraci? Studentka položené otázky zodpověděla.cze
dc.description.departmentFakulta ekonomicko-správnícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format59 s.
dc.identifier.stag47152
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/83104
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectmarketingový mixcze
dc.subjectkomunikační mixcze
dc.subjectlogocze
dc.subjectvizuální identitacze
dc.subjectgrafický manuálcze
dc.subjectmarketingeng
dc.subjectmarketing mixeng
dc.subjectcommunication mixeng
dc.subjectlogoeng
dc.subjectvisual identityeng
dc.subjectgraphic manualeng
dc.thesis.degree-disciplineMultimédia ve firemní praxicze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programAplikovaná informatikacze
dc.titleNávrh marketingového komunikačního mixucze
dc.title.alternativeProposal of Marketing communication mixeng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 2 z 2
Načítá se...
Náhled
Název:
SevcikovaK_NavrhMarketingoveho_RB_2024.pdf
Velikost:
1.41 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Plný text práce
Načítá se...
Náhled
Název:
BILKOVAR_NavrhMarketingoveho_KS_2023.pdf
Velikost:
156.39 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek vedoucího práce