Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Návrh marketingového komunikačního mixu

Bakalářská práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Ševčíková, Kateřina

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým komunikačním mixem a vizuálním stylem firmy pro vybrané fitness centrum. V práci jsou popsány jednotlivé nástroje marketingového komunikačního mixu. Navazující část se zaměřuje na jeho zhodnocení pomocí zvolených analýz. Jsou zde popsány jednotlivé grafické prvky a jejich zásady tvorby a užití. V závěrečné části je navržen marketingový komunikační mix a odvozené online i offline prvky vizuálního stylu.

Popis

Klíčová slova

marketing, marketingový mix, komunikační mix, logo, vizuální identita, grafický manuál, marketing, marketing mix, communication mix, logo, visual identity, graphic manual

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By