Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketingový výzkum značky ČSOB pojišťovny

Bakalářská práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Vítková, Veronika

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Bakalářská práce je zaměřena na marketingový výzkum značky ČSOB pojišťovny v Králové-hradeckém kraji. Práce je rozdělena na dvě základní části - teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou popsány základní pojmy marketingu, marketingového výzkumu a značky. Praktická část zahrnuje výsledky dotazníkového šetření, neboli analýzu trhu a návrhy zlepšení. Z průzkumu vyplývá, že více se pojišťují muži oproti ženám. Častější je pak životní pojištění proti neživotnímu.

Popis

Klíčová slova

Marketing, marketingové výzkumy, značky, Pojišťovny, marketing researchs, marks, insurance companies

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By