Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketingový výzkum značky ČSOB pojišťovny

Bakalářská práceopen access
dc.contributor.advisorNovotný, Josefcze
dc.contributor.authorVítková, Veronika
dc.date.accepted2009cze
dc.date.accessioned2009-10-05T19:54:13Z
dc.date.available2009-10-05T19:54:13Z
dc.date.issued2009
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřena na marketingový výzkum značky ČSOB pojišťovny v Králové-hradeckém kraji. Práce je rozdělena na dvě základní části - teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou popsány základní pojmy marketingu, marketingového výzkumu a značky. Praktická část zahrnuje výsledky dotazníkového šetření, neboli analýzu trhu a návrhy zlepšení. Z průzkumu vyplývá, že více se pojišťují muži oproti ženám. Častější je pak životní pojištění proti neživotnímu.cze
dc.description.abstract-translatedBachelor work is localizet on marketing research of mark ČSOB insurance company in Hradec Králové limit. Work is divided on two part - theoretic and practical. In theoretic parts are described fundamental terms marketing, marketing research and brands. Practical part includes record questionnaire inquiry, or analysis market and suggestions solving. The survey shows that the more insurer men compared to women. More frequent is then life insurance opposite general insurance.eng
dc.description.departmentÚstav ekonomiky a managementucze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format59 s.cze
dc.format.extent487637 bytescze
dc.format.mimetypeapplication/pdfcze
dc.identifierUniverzitní knihovna (sklad)cze
dc.identifier.signatureD21291cze
dc.identifier.signatureD21291
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/34715
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezenícze
dc.subjectMarketingcze
dc.subjectmarketingové výzkumycze
dc.subjectznačkycze
dc.subjectPojišťovnycze
dc.subjectmarketing researchseng
dc.subjectmarkseng
dc.subjectinsurance companieseng
dc.thesis.degree-disciplineManagement podniku - Management malých a středních podnikůcze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameBc.cze
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.titleMarketingový výzkum značky ČSOB pojišťovnycze
dc.title.alternativeMarketing research of mark ČSOB pojišťovnaeng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 2 z 2
Načítá se...
Náhled
Název:
BP-PDF.pdf
Velikost:
476.21 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Načítá se...
Náhled
Název:
NovotnyJ_Marketingovy vyzkum_VV_2009.pdf
Velikost:
29.75 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format