Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketingové řízení společnosti AGADOS s.r.o.

Diplomová práceopen access
dc.contributor.advisorVaculík, Josef
dc.contributor.authorKolouch, Jiří
dc.date.accepted2011
dc.date.accessioned2011-10-03T20:31:50Z
dc.date.available2011-10-03T20:31:50Z
dc.date.issued2011
dc.description.abstractCílem této diplomové práce je popsat marketingové řízení. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy marketingu, marketingového řízení a analýza kvality. Praktická část je zaměřena především na systém řízení jakosti v podniku AGADOS s r.o. Řízení jakosti je součástí marketingového řízení a v současné době je právě na tento systém kladen značný důraz. Součásti této práce je také vypracování návrhu změn v managementu jakosti u dané firmy.cze
dc.description.abstract-translatedThe aim of the final thesis is to present marketing management. The theoretical part deals with the basic marketing terms including marketing management and quality analysis terms. The practical part focuses on the quality management systém in the company AGADOS, Ltd. In this study there is the emphasis on quality management aasi the important part of marketing management. The proposal of quality management modification of the company AGADOS, Ltd. is included in the final thesis.eng
dc.description.defenceStudent se ve své diplomové práci zabýval marketingovým řízením společnosti. Na základě provedených analýz interpretuje návrhy pro neustálé zlepšování. Student úspěšně zodpověděl dotazy vedoucího práce i oponenta. bylo konstatováno, že název práce neodpovídá skutečnému zpracování diplomové práce.cze
dc.description.departmentÚstav ekonomiky a managementucze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format102 s.
dc.format.extent7885586 bytescze
dc.format.mimetypeapplication/pdfcze
dc.identifierUniverzitní knihovna (sklad)cze
dc.identifier.signatureD25222
dc.identifier.stag12996cze
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/41962
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezenícze
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectmarketingová řízenícze
dc.subjectsituační analýzycze
dc.subjectsystém jakosticze
dc.subjectmarketing managementeng
dc.subjectsituation analysiseng
dc.subjectquality systemeng
dc.thesis.degree-disciplineEkonomika veřejného sektorucze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameIng.cze
dc.thesis.degree-programHospodářská politika a správacze
dc.titleMarketingové řízení společnosti AGADOS s.r.o.cze
dc.title.alternativeThe marketing management of AGADOS Ltd.eng
dc.typediplomová prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 3 z 3
Načítá se...
Náhled
Název:
VACULIKJ_Marketingove_rizeni_JK_2011.pdf
Velikost:
147.7 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
posudek vedoucího
Načítá se...
Náhled
Název:
VlachZ_MarketingoveRizeni_JK_2011.pdf
Velikost:
687.49 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
posudek oponenta
Načítá se...
Náhled
Název:
KolouchJ_MarketingoveRizeni_JV_2011.pdf
Velikost:
7.52 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
diplomová práce