Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketingové řízení společnosti AGADOS s.r.o.

Diplomová práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Kolouch, Jiří

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Cílem této diplomové práce je popsat marketingové řízení. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy marketingu, marketingového řízení a analýza kvality. Praktická část je zaměřena především na systém řízení jakosti v podniku AGADOS s r.o. Řízení jakosti je součástí marketingového řízení a v současné době je právě na tento systém kladen značný důraz. Součásti této práce je také vypracování návrhu změn v managementu jakosti u dané firmy.

Popis

Klíčová slova

marketing, marketingová řízení, situační analýzy, systém jakosti, marketing management, situation analysis, quality system

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By