Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Reklamní fotografie

Bakalářská práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Nováková, Eliška

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Bakalářská práce je zaměřena na fotografii. Cílem práce je představit téma reklamní fotografie. V práci je popsána fotografie, jak vzniká, expoziční trojúhelník, historie od počátků po současnost. Dále se zabývá reklamní fotografií a jejími druhy, barevností, kompozičními pravidly, marketingem, kde lze tento druh fotografie využít, a etikou ve fotografii. Celá práce je zakončena praktickou částí, která zobrazuje postup tvorby fotografie od jejího pořízení a jejím zpracováním.

Popis

Klíčová slova

fotografie, reklamní fotografie, marketing, etika, photography, advertising photography, marketing, ethics

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By