Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Reklamní fotografie

Bakalářská práceopen access
dc.contributor.advisorSedlák, Pavel
dc.contributor.authorNováková, Eliška
dc.date.accepted2024-06-04
dc.date.accessioned2024-07-08T11:44:38Z
dc.date.available2024-07-08T11:44:38Z
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-04-30
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřena na fotografii. Cílem práce je představit téma reklamní fotografie. V práci je popsána fotografie, jak vzniká, expoziční trojúhelník, historie od počátků po současnost. Dále se zabývá reklamní fotografií a jejími druhy, barevností, kompozičními pravidly, marketingem, kde lze tento druh fotografie využít, a etikou ve fotografii. Celá práce je zakončena praktickou částí, která zobrazuje postup tvorby fotografie od jejího pořízení a jejím zpracováním.cze
dc.description.abstract-translatedThe bachelor's thesis is focused on photography. The aim of the thesis is to present the topic of advertising photography. The thesis describes photography, how it is created, the exposure triangle, and its history from the beginnings to the present day. It also deals with advertising photography and its types, colors, compositional rules, marketing, where this type of photography can be used, and ethics in photography. The entire thesis concludes with a practical part, which demonstrates the process of creating a photograph from capturing it to its post processing.eng
dc.description.defenceStudentka přednesla obhajobu práce s názvem: Reklamní fotografie. Cílem práce je představit téma reklamní fotografie a vytvořit přehled pravidel a technik využívaných k tvorbě fotografie. Otázky dle posudku vedoucího práce: K práci mám jednu otázku. Popište komunikaci se zákazníky ze sportovního prostředí? Otázky komise: Cílíte na profesionální sportovce nebo hobby zájemce o kola? Studentka položené otázky zodpověděla.cze
dc.description.departmentFakulta ekonomicko-správnícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format46 s.
dc.identifier.stag47367
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/83123
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectfotografiecze
dc.subjectreklamní fotografiecze
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectetikacze
dc.subjectphotographyeng
dc.subjectadvertising photographyeng
dc.subjectmarketingeng
dc.subjectethicseng
dc.thesis.degree-disciplineMultimédia ve firemní praxicze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programAplikovaná informatikacze
dc.titleReklamní fotografiecze
dc.title.alternativeAdvertising photographyeng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 2 z 2
Načítá se...
Náhled
Název:
NovakovaE_ReklamniFotografie_PS_2024.pdf
Velikost:
3.43 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Plný text práce
Načítá se...
Náhled
Název:
SedlakP_ReklamniFotografie_EN_2024.pdf
Velikost:
152.64 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek vedoucího práce