Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Analýza dostupnosti produktů v rámci regionálního uspořádání ČSOB Pojišťovny

Bakalářská práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Bočková, Lucie

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Bakalářská práce je věnována analýze dostupnosti produktů v rámci regionálního uspořádání ČSOB Pojišťovny. Práce se sestává ze dvou částí - teoretické a praktické. V první části jsou popsány klíčové pojmy k oblasti marketingového mixu, marketingu služeb a marketingového výzkumu služeb. Praktická část spočívala v přiblížení společnosti ČSOB Pojišťovny a zpracování profilu mikroregionu Skuteč. V návaznosti na profil mikroregionu a informace o společnosti ČSOB Pojišťovny byla vytvořena strategická mapa a provedena SWOT analýza. Na základě předchozích údajů bylo navrženo doporučení týkající se dostupnosti produktů ČSOB Pojišťovny v mikroregionu Skuteč.

Popis

Klíčová slova

Marketingový mix, služby, marketingové výzkumy, Pojišťovnictví, Marketing mix, services, marketing researchs, insurance business

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By