Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Analýza dostupnosti produktů v rámci regionálního uspořádání ČSOB Pojišťovny

Bakalářská práceopen access
dc.contributor.advisorNovotný, Josefcze
dc.contributor.authorBočková, Lucie
dc.date.accepted2009cze
dc.date.accessioned2009-07-03T13:57:53Z
dc.date.available2009-07-03T13:57:53Z
dc.date.issued2009
dc.description.abstractBakalářská práce je věnována analýze dostupnosti produktů v rámci regionálního uspořádání ČSOB Pojišťovny. Práce se sestává ze dvou částí - teoretické a praktické. V první části jsou popsány klíčové pojmy k oblasti marketingového mixu, marketingu služeb a marketingového výzkumu služeb. Praktická část spočívala v přiblížení společnosti ČSOB Pojišťovny a zpracování profilu mikroregionu Skuteč. V návaznosti na profil mikroregionu a informace o společnosti ČSOB Pojišťovny byla vytvořena strategická mapa a provedena SWOT analýza. Na základě předchozích údajů bylo navrženo doporučení týkající se dostupnosti produktů ČSOB Pojišťovny v mikroregionu Skuteč.cze
dc.description.abstract-translatedThis bachelor work is devoted to analysis of products availability within the frame of the regional structure in ČSOB Pojišťovna. This work is made up of two sections - theoretical and practical. The first section describes key terms in the field of the marketing mix, marketing services and marketing service research. The practical section consisted of describing the ČSOB Pojišťovna company and working up a profile of the Skuteč micro-region. A strategic map was created and a SWOT analysis was performed in relation to the profile of the micro-region and information about the ČSOB Pojišťovna company. Recommendations concerning the availability of ČSOB Pojišťovna products in the Skuteč micro-region were made on the basis of preceding data.eng
dc.description.departmentÚstav ekonomiky a managementucze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format54 s.cze
dc.format.extent4476345 bytescze
dc.format.mimetypeapplication/pdfcze
dc.identifierUniverzitní knihovna (sklad)cze
dc.identifier.signatureD19891cze
dc.identifier.signatureD19891
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/34373
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezenícze
dc.subjectMarketingový mixcze
dc.subjectslužbycze
dc.subjectmarketingové výzkumycze
dc.subjectPojišťovnictvícze
dc.subjectMarketing mixeng
dc.subjectserviceseng
dc.subjectmarketing researchseng
dc.subjectinsurance businesseng
dc.thesis.degree-disciplineManagement podniku - Management malých a středních podnikůcze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameBc.cze
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.titleAnalýza dostupnosti produktů v rámci regionálního uspořádání ČSOB Pojišťovnycze
dc.title.alternativeThe analysis of products availability within the frame of regional structure in ČSOB Pojišťovnaeng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 2 z 2
Načítá se...
Náhled
Název:
BockovaL_Analyza dostupnosti_JN_2009.pdf
Velikost:
4.27 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Načítá se...
Náhled
Název:
NovotnyJ_Analyza dostupnosti_LB_2009.pdf
Velikost:
30.43 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format