Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Zákaznický servis ve vybraném podniku

Diplomová práceOmezený přístup
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Kroulíková, Lucie

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Práce se zaměřuje na problematiku zákaznického servisu ve vybrané společnosti. Spokojenost zákazníků a udržení jejich loajality jsou hlavní součástí zákaznického servisu. Kvalitní zákaznický servis znamená konkurenční výhodu pro podnik.

Popis

Klíčová slova

zákaznický servis, zákazníci, společnosti, marketing, logistika, customer service, customers, companies, marketing, logistics

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By