Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
E-mail marketing

Bakalářská práceopen access
dc.contributor.advisorBílková, Renáta
dc.contributor.authorSochorová, Simona
dc.date.accepted2020-06-29
dc.date.accessioned2020-07-08T10:46:51Z
dc.date.available2020-07-08T10:46:51Z
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-05-28
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zaměřuje na problematiku tvorby e-mail marketingové kampaně. V teoretické části je obecně popsán internetový marketing jako celek včetně popisu zásad pro úspěšnou tvorbu marketingové kampaně. Dále se v této práci nachází popis tvorby e mail marketingové kampaně. Teoreticky je vymezeno budování databáze, jsou popsány různé druhy kampaní, typy e-mailů, legislativní omezení v rámci GDPR, popis a zhodnocení několika nástrojů pro e-mailing. V praktické části jsou popsány přípravné kroky analýzy před zahájením tvorby kampaně, vybraná strategie a výběr vhodného nástroje pro e mailovou marketingovou kampaň.cze
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis focuses on the issue of creating an e-mail marketing campaign. The theoretical part generally describes internet marketing, including a description of the principles for successful creation of a marketing campaign. Furthermore, in this thesis is a description of creating an e-mail marketing campaign. Theoretically, the construction of the database is defined, various types of campaigns, types of e-mails, legislative restrictions within the GDPR, description and evaluation of several tools for e-mailing, are described. The practical part describes the preparatory steps of the analysis before starting to create a campaign, the selected strategy, and the selection of a suitable tool for an e-mail marketing campaign.eng
dc.description.defenceStudentka přednesla téma své BP ''E-mail marketing'', otázka dle posudku: 1.V návrhu své e-mailové kampaně jste se zaměřila na první definovaný segment zákazníků. Zkuste navrhnout vhodný typ kampaně pro druhý definovaný segment a nastínit rozdíly v komunikaci s těmito odlišnými segmenty. Studentka na otázku reagovala.cze
dc.description.departmentFakulta ekonomicko-správnícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format51 s.
dc.identifier.stag38727
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/75621
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectonline marketingcze
dc.subjecte-mail marketingcze
dc.subjectnástroje e-mail marketingucze
dc.subjecte-mailcze
dc.subjectbudování databázecze
dc.subjectonline marketingeng
dc.subjecte-mail marketingeng
dc.subjecte-mail marketing toolseng
dc.subjecte-maileng
dc.subjectbuilding databaseeng
dc.thesis.degree-disciplineManagement podniku: Management malých a středních podnikůcze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.titleE-mail marketingcze
dc.title.alternativeE-mail marketingeng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 2 z 2
Načítá se...
Náhled
Název:
SochorovaS_E-mailMarketing_RB_2020.pdf
Velikost:
1.31 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Plný text práce
Načítá se...
Náhled
Název:
BilkovaR_EmailMarketing_SS_2020.pdf
Velikost:
291.04 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek vedoucího práce