Publikace: E-mail marketing
Bakalářská práceopen accessNačítá se...
Datum
Autoři
Sochorová, Simona
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Tato bakalářská práce se zaměřuje na problematiku tvorby e-mail marketingové kampaně. V teoretické části je obecně popsán internetový marketing jako celek včetně popisu zásad pro úspěšnou tvorbu marketingové kampaně. Dále se v této práci nachází popis tvorby e mail marketingové kampaně. Teoreticky je vymezeno budování databáze, jsou popsány různé druhy kampaní, typy e-mailů, legislativní omezení v rámci GDPR, popis a zhodnocení několika nástrojů pro e-mailing. V praktické části jsou popsány přípravné kroky analýzy před zahájením tvorby kampaně, vybraná strategie a výběr vhodného nástroje pro e mailovou marketingovou kampaň.
Popis
Klíčová slova
online marketing, e-mail marketing, nástroje e-mail marketingu, e-mail, budování databáze, online marketing, e-mail marketing, e-mail marketing tools, e-mail, building database