Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Strategické změny v podniku Česká pošta, s.p.

Diplomová práceOmezený přístup
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Hronová, Ivana

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Česká pošta, s.p. v době turbulentních změn v ekonomice, technologiích i v politice čelí stále tvrdšímu konkurenčnímu boji na trhu poštovních služeb. Strategie vrcholového managementu je zaměřena na všechny klíčové oblasti, kterých se tyto změny dotýkají. Cílem této strategie je nejen obstát v konkurenci, ale také využít nových příležitostí v podnikání a být uznávaným národním poštovním operátorem v očích zákazníků a významným partnerem státu. Stát i pošta mají totiž společný cíl - a tím je spokojený občan, spokojený zákazník.

Popis

Klíčová slova

poslání, Strategie, strategické změny, liberalizace, restrukturalizace, mission, Strategy, strategic changes, liberalization, Restructuring

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By