Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Strategické změny v podniku Česká pošta, s.p.

Diplomová práceOmezený přístup
dc.contributor.advisorMyšková, Renáta
dc.contributor.authorHronová, Ivana
dc.date.accepted2010
dc.date.accessioned2010-10-01T16:51:59Z
dc.date.available2010-10-01T16:51:59Z
dc.date.issued2010
dc.description.abstractČeská pošta, s.p. v době turbulentních změn v ekonomice, technologiích i v politice čelí stále tvrdšímu konkurenčnímu boji na trhu poštovních služeb. Strategie vrcholového managementu je zaměřena na všechny klíčové oblasti, kterých se tyto změny dotýkají. Cílem této strategie je nejen obstát v konkurenci, ale také využít nových příležitostí v podnikání a být uznávaným národním poštovním operátorem v očích zákazníků a významným partnerem státu. Stát i pošta mají totiž společný cíl - a tím je spokojený občan, spokojený zákazník.cze
dc.description.abstract-translatedThe Czech Post, S.E. faces constantly tougher competitive struggle on the field of the postal services market in time of turbulent changes in the economy, technology and policy. Top management strategy focuses on all key areas which are influenced by these changes. The purpose this strategy is not only to compare favourably in the competition but also to exploit new chances in business and to become a reputable national postal operator in the eyes of customers and an important partner of the state. The state and the Czech Post have the same aim ? the satisfied citizen, the satisfied customer.eng
dc.description.defenceStudentka odpovídala na tyto otázky: 1. Mohou podle Vašeho názoru nastat nějaké významné změny v tomto podniku vzhledem k úsporným opatřením navrhovaným pro snížení rozpočtových výdajů? 2. Vysvětlete blíže současný systém odpovědnostního modelu a v čem vidíte jeho nedostatky? 3. Jaký systém odpovědností za naplňování cílů byste navrhla uplatňovat u České pošty, aby byl funkční a efektivní?cze
dc.description.departmentÚstav ekonomiky a managementucze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format133 s.cze
dc.format.extent3541464 bytescze
dc.format.mimetypeapplication/pdfcze
dc.identifierUniverzitní knihovna (archiv)cze
dc.identifier.signatureD23153cze
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/37540
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsPráce není přístupnácze
dc.rights.physicalunitPráce není přístupnácze
dc.subjectposlánícze
dc.subjectStrategiecze
dc.subjectstrategické změnycze
dc.subjectliberalizacecze
dc.subjectrestrukturalizacecze
dc.subjectmissioneng
dc.subjectStrategyeng
dc.subjectstrategic changeseng
dc.subjectliberalizationeng
dc.subjectRestructuringeng
dc.thesis.degree-disciplineEkonomika a management podnikucze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameIng.cze
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.titleStrategické změny v podniku Česká pošta, s.p.cze
dc.title.alternativeStrategic changes in the enterprise Czech Post, S.E.eng
dc.typediplomová prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 2 z 2
Načítá se...
Náhled
Název:
HronovaI_Strategicke zmeny_RM_2010.pdf
Velikost:
3.38 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
NEPŘÍSTUPNÝ SOUBOR
Načítá se...
Náhled
Název:
KadlecováH._Strategické změny_IH_2010.pdf
Velikost:
111.83 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format