Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Learner voices: learner beliefs about learning English

Diplomová práce
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Breburdová, Pavlína

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Autorka se v práci zaměřila na problematiku individuálního pojetí angličtiny ze strany žáka. V teoretické části shrnuje základní poznatky a výsledky šetření v dané oblasti, zejména týkající se percepce předpokladů ke studiu cizího jazyka, obtížnosti osvojování jazyka, motivace, individuálních učebních stylů a strategií a role učitele. Součástí praktické části ješetření provedené v konkrétní skupině žáků a kritická reflexe přínosů tohoto průzkumu pro praxi, a to jak pro žáky ,tak pro učitelku.

Popis

Klíčová slova

Anglický jazyk, výuka, Motivace, individualizace, učitelé

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By