Publikace: Learner voices: learner beliefs about learning English
Diplomová práce| dc.contributor.advisor | Píšová, Michaela | cze |
| dc.contributor.author | Breburdová, Pavlína | |
| dc.contributor.referee | cze | |
| dc.date.accepted | 2001 | cze |
| dc.date.accessioned | 2007-09-30T12:06:21Z | |
| dc.date.available | 2007-09-30T12:06:21Z | |
| dc.date.issued | 2001 | |
| dc.description.abstract | Autorka se v práci zaměřila na problematiku individuálního pojetí angličtiny ze strany žáka. V teoretické části shrnuje základní poznatky a výsledky šetření v dané oblasti, zejména týkající se percepce předpokladů ke studiu cizího jazyka, obtížnosti osvojování jazyka, motivace, individuálních učebních stylů a strategií a role učitele. Součástí praktické části ješetření provedené v konkrétní skupině žáků a kritická reflexe přínosů tohoto průzkumu pro praxi, a to jak pro žáky ,tak pro učitelku. | cze |
| dc.description.abstract-translated | cze | |
| dc.description.department | cze | |
| dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
| dc.format | 70 s. | cze |
| dc.format.extent | cze | |
| dc.format.mimetype | cze | |
| dc.identifier | Univerzitní knihovna (sklad) | cze |
| dc.identifier.signature | D11406 | cze |
| dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10195/17727 | |
| dc.language.iso | eng | |
| dc.publisher | Univerzita Pardubice | cze |
| dc.rights | cze | |
| dc.subject | Anglický jazyk | cze |
| dc.subject | výuka | cze |
| dc.subject | Motivace | cze |
| dc.subject | individualizace | cze |
| dc.subject | učitelé | cze |
| dc.thesis.degree-discipline | anglický jazyk | cze |
| dc.thesis.degree-grantor | cze | |
| dc.thesis.degree-name | cze | |
| dc.thesis.degree-program | cze | |
| dc.title | Learner voices: learner beliefs about learning English | cze |
| dc.title.alternative | Naslouchejte žákům: žákovská pojetí výuky angličtiny | cze |
| dc.type | diplomová práce | cze |
| dspace.entity.type | Publication |