Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketingový mix společnosti DekoDraht s.r.o.

Bakalářská práceOmezený přístup
dc.contributor.advisorMorkus, Jaroslav
dc.contributor.authorVeselský, Pavel
dc.date.accepted2012
dc.date.accessioned2012-07-15T22:42:43Z
dc.date.available2012-07-15T22:42:43Z
dc.date.issued2012
dc.description.abstractPředmětem bakalářské práce je analýza stávajícího marketingového mixu a návrh nového mixu pro středně velkou společnost DekoDraht s.r.o. V první části jsou zpracována teoretická východiska pro vytvoření marketingového mixu, což je podrobné rozebrání základních složek marketingového mixu - takzvaných 4 P (produkt, cena, místo a propagace). V další části jsou analyzovány tyto čtyři složky ve společnosti DekoDraht s.r.o. a následně jsou navrhnuty změny, které by vedly k jeho vylepšení. V poslední části jsou tyto návrhy zhodnoceny.cze
dc.description.abstract-translatedThe subject of bachalor thesis is an analysis of existing marketing mix and proposal for a new mix for the mid-sized company DekoDraht Inc. In the first part theoretical starting points for creating marketing mix are depicted. It is a detailed analysis of the basic components of the marketing mix - the so-called 4 P's (product, price, place and promotion). In the next section these four components in the company DekoDraht Inc. are analyzed and then changes are designed to lead to its improvement. In the last part these proposals are evaluated.eng
dc.description.defenceProblematiku řešenou ve své bakalářské práci dokázal student odpovídajícím způsobem obhájit. Prokázal schopnost samostatné práce. Na doplňkové otázky reagoval pohotově, se znalostí věci a bez závažných nepřesností je zodpověděl.cze
dc.description.departmentKatedra dopravního managementu, marketingu a logistikycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format57 s.
dc.format.extent891408 bytescze
dc.format.mimetypeapplication/pdfcze
dc.identifierUniverzitní knihovna (sklad)cze
dc.identifier.signatureD26464
dc.identifier.stag18014cze
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/46146
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsPráce není přístupnácze
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectmarketingový mixcze
dc.subjectproduktycze
dc.subjectcenycze
dc.subjectmístacze
dc.subjectpropagacecze
dc.subjectproductseng
dc.subjectpriceseng
dc.subjectplaceseng
dc.subjectpromotioneng
dc.thesis.degree-disciplineDopravní management, marketing a logistikacze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Perneracze
dc.thesis.degree-nameBc.cze
dc.thesis.degree-programDopravní technologie a spojecze
dc.titleMarketingový mix společnosti DekoDraht s.r.o.cze
dc.title.alternativeMarketing mix in the company DekoDraht Inc.eng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 2 z 2
Načítá se...
Náhled
Název:
MorkusJ_MarketingovyMix_PV_2012.pdf
Velikost:
1.04 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
posudek vedoucího
Načítá se...
Náhled
Název:
VeselskyP_MarketingovyMix_JM_2012.pdf
Velikost:
870.52 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
bakalářská práce