Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketingový mix společnosti DekoDraht s.r.o.

Bakalářská práceOmezený přístup
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Veselský, Pavel

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Předmětem bakalářské práce je analýza stávajícího marketingového mixu a návrh nového mixu pro středně velkou společnost DekoDraht s.r.o. V první části jsou zpracována teoretická východiska pro vytvoření marketingového mixu, což je podrobné rozebrání základních složek marketingového mixu - takzvaných 4 P (produkt, cena, místo a propagace). V další části jsou analyzovány tyto čtyři složky ve společnosti DekoDraht s.r.o. a následně jsou navrhnuty změny, které by vedly k jeho vylepšení. V poslední části jsou tyto návrhy zhodnoceny.

Popis

Klíčová slova

marketing, marketingový mix, produkty, ceny, místa, propagace, products, prices, places, promotion

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By