Publikace: Marketingový mix společnosti DekoDraht s.r.o.
Bakalářská práceOmezený přístupNačítá se...
Datum
Autoři
Veselský, Pavel
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Předmětem bakalářské práce je analýza stávajícího marketingového mixu a návrh nového mixu pro středně velkou společnost DekoDraht s.r.o. V první části jsou zpracována teoretická východiska pro vytvoření marketingového mixu, což je podrobné rozebrání základních složek marketingového mixu - takzvaných 4 P (produkt, cena, místo a propagace). V další části jsou analyzovány tyto čtyři složky ve společnosti DekoDraht s.r.o. a následně jsou navrhnuty změny, které by vedly k jeho vylepšení. V poslední části jsou tyto návrhy zhodnoceny.
Popis
Klíčová slova
marketing, marketingový mix, produkty, ceny, místa, propagace, products, prices, places, promotion