Publikace: Segmentace klientů kamenných lékáren z hlediska vnímání informační podpory
Diplomová práceopen accessNačítá se...
Datum
Autoři
Jeřábková, Marcela
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Diplomová práce se zabývá segmentací zákazníků kamenných lékáren. Jsou zde shrnuty teoretické poznatky o segmentaci zákazníků na B2C trhu a o metodách faktorové a shlukové analýzy, které jsou k segmentaci nejčastěji využívány. V praktické části je provedena segmentace zákazníků kamenných lékáren z hlediska vnímání vlivu jednotlivých forem poradenství na opakovaný nákup. Práce vychází z primárních dat získaných z kvantitativního výzkumu.
Popis
Klíčová slova
segmentace zákazníků, segmentační proměnné, segmenty, faktorová analýza, shluková analýza, lékárny, customer segmentation, segmentation variables, segments, factor analysis, cluster analysis, pharmacies