Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Segmentace klientů kamenných lékáren z hlediska vnímání informační podpory

Diplomová práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Jeřábková, Marcela

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Diplomová práce se zabývá segmentací zákazníků kamenných lékáren. Jsou zde shrnuty teoretické poznatky o segmentaci zákazníků na B2C trhu a o metodách faktorové a shlukové analýzy, které jsou k segmentaci nejčastěji využívány. V praktické části je provedena segmentace zákazníků kamenných lékáren z hlediska vnímání vlivu jednotlivých forem poradenství na opakovaný nákup. Práce vychází z primárních dat získaných z kvantitativního výzkumu.

Popis

Klíčová slova

segmentace zákazníků, segmentační proměnné, segmenty, faktorová analýza, shluková analýza, lékárny, customer segmentation, segmentation variables, segments, factor analysis, cluster analysis, pharmacies

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By