Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Segmentace klientů kamenných lékáren z hlediska vnímání informační podpory

Diplomová práceopen access
dc.contributor.advisorVlčková, Vladimíracze
dc.contributor.authorJeřábková, Marcela
dc.contributor.refereeHoráková, Věracze
dc.date.accepted2014cze
dc.date.accessioned2014-06-19T10:17:31Z
dc.date.available2014-06-19T10:17:31Z
dc.date.issued2014
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá segmentací zákazníků kamenných lékáren. Jsou zde shrnuty teoretické poznatky o segmentaci zákazníků na B2C trhu a o metodách faktorové a shlukové analýzy, které jsou k segmentaci nejčastěji využívány. V praktické části je provedena segmentace zákazníků kamenných lékáren z hlediska vnímání vlivu jednotlivých forem poradenství na opakovaný nákup. Práce vychází z primárních dat získaných z kvantitativního výzkumu.cze
dc.description.abstract-translatedThesis deals with the customer segmentation in pharmacies. Theoretical base for the customer segmentation on the B2C market and methods of factor and cluster analysis, which are most frequently used by segmentation, are summarized. Praktical part contains implementation of customer segmentation in pharmacies in terms of the perception of the impact of various forms of consultancy for repeated purchase. The work is based on primary data gained from the quantitative research.eng
dc.description.defenceBěhem obhajoby byly komisí položeny následující otázky: Uveďte a zdůvodněte, který ze tří výsledných segmentů byste zvolila jako cílový v případě uvedení nového volně prodejného léku na trh v ČR? Byla by Vaše volba cílového segmentu jiná v případě léku, který je na trhu již 10 let? Na základě volby segmentu navrhněte marketingový mix pro zvolený segment zavedeného volně prodejného léku na trh v ČR. Jaké formy podpory prodeje jsou vnímány zákazníky kamenných lékáren jako nejvíce prospěšné? Byla diskutována formální stránka práce. Studentka otázky zodpověděla.cze
dc.description.departmentKatedra ekonomiky a managementu chemického a potravinářského průmyslucze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format101 s.cze
dc.format.extent1489140 bytescze
dc.format.mimetypeapplication/pdfcze
dc.identifierUniverzitní knihovna (studovna)cze
dc.identifier.signatureD30244cze
dc.identifier.stag24245cze
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/56317
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezenícze
dc.subjectsegmentace zákazníkůcze
dc.subjectsegmentační proměnnécze
dc.subjectsegmentycze
dc.subjectfaktorová analýzacze
dc.subjectshluková analýzacze
dc.subjectlékárnycze
dc.subjectcustomer segmentationeng
dc.subjectsegmentation variableseng
dc.subjectsegmentseng
dc.subjectfactor analysiseng
dc.subjectcluster analysiseng
dc.subjectpharmacieseng
dc.thesis.degree-disciplineEkonomika a management chemických a potravinářských podnikůcze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologickácze
dc.thesis.degree-nameIng.cze
dc.thesis.degree-programChemické a procesní inženýrstvícze
dc.titleSegmentace klientů kamenných lékáren z hlediska vnímání informační podporycze
dc.title.alternativeClient segmentation in terms of perception of the information support in pharmacieseng
dc.typediplomová prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 4 z 4
Načítá se...
Náhled
Název:
VlckovaV_SegmentaceKlientu_MJ_2014.pdf
Velikost:
44.1 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
posudek vedoucího
Načítá se...
Náhled
Název:
HorakovaV_SegmentaceKlientu_MJ_2014.pdf
Velikost:
26.71 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
posudek oponenta
Načítá se...
Náhled
Název:
JerabkovaM_SegmentaceKlientu_VV_2014.pdf
Velikost:
1.42 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
diplomová práce
Načítá se...
Náhled
Název:
JerabkovaM_SegmentaceKlientu_VV_2014_data.zip
Velikost:
2.86 MB
Formát:
Unknown data format
Popis:
přílohy