Publikace: Analýza spokojenosti zákazníků vybrané firmy
Bakalářská práceopen accessNačítá se...
Datum
Autoři
Lacinová, Tereza
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Tato bakalářská práce pojednává o spokojenosti zákazníků se službami vybrané firmy. K jejímu hodnocení je využito dotazníkové šetření. Nejprve vysvětluje pojmy, které se v textu vyskytují. Dále popisuje vybraný podnik a jeho služby. Následně ukazuje tvorbu otázek dotazníku. V další části shrnuje výsledky průzkumu a zkoumá míru, s jakou se podniku daří naplňovat očekávání klientů. Práce také poskytuje doporučení pro zlepšení kvality nabízených služeb.
Popis
Klíčová slova
spokojenost zákazníků, dotazník, hodnocení služeb, měření spokojenosti, customer satisfaction, survey, evaluation of services, measuring satisfaction