Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Analýza spokojenosti zákazníků vybrané firmy

Bakalářská práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Lacinová, Tereza

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Tato bakalářská práce pojednává o spokojenosti zákazníků se službami vybrané firmy. K jejímu hodnocení je využito dotazníkové šetření. Nejprve vysvětluje pojmy, které se v textu vyskytují. Dále popisuje vybraný podnik a jeho služby. Následně ukazuje tvorbu otázek dotazníku. V další části shrnuje výsledky průzkumu a zkoumá míru, s jakou se podniku daří naplňovat očekávání klientů. Práce také poskytuje doporučení pro zlepšení kvality nabízených služeb.

Popis

Klíčová slova

spokojenost zákazníků, dotazník, hodnocení služeb, měření spokojenosti, customer satisfaction, survey, evaluation of services, measuring satisfaction

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By