Publikace: Návrh komunikačního a vizuálního stylu firmy respektující preference různých věkových kategorií
Bakalářská práceopen accessNačítá se...
Datum
Autoři
Dufková, Jana
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové komunikace, kde klade
důraz především na specifika, která jsou daná věkem cílové skupiny zákazníků. Dále se práce zabývá vizuální identitou firmy. Práce analyzuje trendy marketingové komunikace, a to s ohledem na různé generace. Na základě toho pak v praktické části navrhuje vizuální a komunikační styl firmy. Součástí praktické části je dotazníkové šetření mapující preference jednotlivých generací v oblasti online komunikace, konkrétně pak v rámci komunikace s fotografem.
Popis
Klíčová slova
marketingová komunikace, generace, vizuální identita, logo, fotografové, marketing communication, generation, visual identity, logo, photographers