Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Návrh komunikačního a vizuálního stylu firmy respektující preference různých věkových kategorií

Bakalářská práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Dufková, Jana

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Tato bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové komunikace, kde klade důraz především na specifika, která jsou daná věkem cílové skupiny zákazníků. Dále se práce zabývá vizuální identitou firmy. Práce analyzuje trendy marketingové komunikace, a to s ohledem na různé generace. Na základě toho pak v praktické části navrhuje vizuální a komunikační styl firmy. Součástí praktické části je dotazníkové šetření mapující preference jednotlivých generací v oblasti online komunikace, konkrétně pak v rámci komunikace s fotografem.

Popis

Klíčová slova

marketingová komunikace, generace, vizuální identita, logo, fotografové, marketing communication, generation, visual identity, logo, photographers

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By