Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Návrh komunikačního a vizuálního stylu firmy respektující preference různých věkových kategorií

Bakalářská práceopen access
dc.contributor.advisorBílková, Renáta
dc.contributor.authorDufková, Jana
dc.date.accepted2024-08-27
dc.date.accessioned2024-09-10T06:38:01Z
dc.date.available2024-09-10T06:38:01Z
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-07-18
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové komunikace, kde klade důraz především na specifika, která jsou daná věkem cílové skupiny zákazníků. Dále se práce zabývá vizuální identitou firmy. Práce analyzuje trendy marketingové komunikace, a to s ohledem na různé generace. Na základě toho pak v praktické části navrhuje vizuální a komunikační styl firmy. Součástí praktické části je dotazníkové šetření mapující preference jednotlivých generací v oblasti online komunikace, konkrétně pak v rámci komunikace s fotografem.cze
dc.description.abstract-translatedThis bachelor's thesis deals with the issue of marketing communication, where it emphasizes the specifics that are determined by the age of the target group of customers. Furthermore, the work deals with the visual identity of the company. The thesis analyzes trends in marketing communication, with regard to different generations. Based on this, in the practical part, he designs the visual and communication style of the company. Part of the practical part is a questionnaire survey mapping the preferences of individual generations in the field of online communication, specifically in the context of communication with a photographer.eng
dc.description.defenceStudentka přednesla obhajobu práce s názvem: Návrh komunikačního a vizuálního stylu firmy respektující preference různých věkových kategorií. Cílem bakalářské práce je navrhnout komunikační a vizuální styl firmy, který bude zohledňovat specifické preference různých věkových skupin. Součástí práce bude sestavení a analýza dotazníku za účelem zjištění preferencí cílových skupin. Otázky dle posudku vedoucího práce Jakým způsobem probíhala spolupráce s vybraným živnostníkem, zejména při návrhu otázek dotazníku, a jaká byla jeho reakce na výsledky tohoto šetření, případně zda jste využila jeho praktické zkušenosti při návrhu komunikační strategie pro sociální sítě a webové stránky? Výtka k typografiicze
dc.description.departmentFakulta ekonomicko-správnícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format68 s.
dc.identifier.stag47148
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/84030
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmarketingová komunikacecze
dc.subjectgeneracecze
dc.subjectvizuální identitacze
dc.subjectlogocze
dc.subjectfotografovécze
dc.subjectmarketing communicationeng
dc.subjectgenerationeng
dc.subjectvisual identityeng
dc.subjectlogoeng
dc.subjectphotographerseng
dc.thesis.degree-disciplineMultimédia ve firemní praxicze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programAplikovaná informatikacze
dc.titleNávrh komunikačního a vizuálního stylu firmy respektující preference různých věkových kategoriícze
dc.title.alternativeThe design of the company's communication and visual style respecting the preferences of different age categorieseng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 2 z 2
Načítá se...
Náhled
Název:
DufkovaJ_NavrhKomunikacniho_RB_2024.pdf
Velikost:
1.51 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Plný text práce
Načítá se...
Náhled
Název:
BILKOVAR_NavrhKomunikacniho_JD_2023.pdf
Velikost:
156.08 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek vedoucího práce