Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketingové řízení města Kutná Hora

Bakalářská práceopen access
dc.contributor.advisorVaculík, Josef
dc.contributor.authorRůžičková, Jitka
dc.date.accepted2011
dc.date.accessioned2011-10-03T20:31:56Z
dc.date.available2011-10-03T20:31:56Z
dc.date.issued2011
dc.description.abstractTato práce je zaměřena na problematiku marketingu měst a obcí, nazývaného také jako městský marketing. Zaměřuje se na vybrané teoretické aspekty a objasňuje potřebnost využití marketingu v rámci řízení měst a obcí. Teoretické poznatky jsou následně využity v konkrétním případě k analýze prvku marketingového mixu města Kutná Hora. Dále práce obsahuje SWOT analýzu cestovního ruchu. Jsou zde předloženy návrhy a náměty k dalšímu možnému rozvoji města v oblasti cestovního ruchu.cze
dc.description.abstract-translatedThis diploma work is aimed on marketing of towns and communities, called also as city marketing. It is focused on selected teoretical aspects and illustrated necessity of using the marketing in range of managing the towns and communities. Teoretical conclusions are consequently applied to analysis of components of marketing mix of Kutná Hora city. The work comprises the SWOT analysis of tourism. There are the designed proposals and the topics leading to future possible town development in tourism area.eng
dc.description.defenceStudentka popsala SWOT analýzu města Kutná Hora. Uvedla, co potřebuje město pro rozvoj cestovního ruchu. Charakterizovala partnerství města jako součást marketingového mixu.cze
dc.description.departmentÚstav ekonomiky a managementucze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format54 s.
dc.format.extent1980429 bytescze
dc.format.mimetypeapplication/pdfcze
dc.identifierUniverzitní knihovna (sklad)cze
dc.identifier.signatureD25205
dc.identifier.stag13215cze
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/41968
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezenícze
dc.subjectSWOT analýza
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectcestovní ruchcze
dc.subjectmarketingový mixcze
dc.subjectSWOT analysiseng
dc.subjecttourismeng
dc.subjectmarketing mixeng
dc.thesis.degree-disciplineEkonomika a provoz podnikucze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameBc.cze
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.titleMarketingové řízení města Kutná Horacze
dc.title.alternativeMarketing management of town Kutná Horaeng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 2 z 2
Načítá se...
Náhled
Název:
VACULIKJ_Marketingove_rizeni_mesta_JR_2011.pdf
Velikost:
145.99 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
posudek vedoucího
Načítá se...
Náhled
Název:
RuzickovaJ_MarketingoveRizeni_JV_2011.pdf
Velikost:
1.89 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
bakalářská práce